Удължена Гаранция
- Услуга за черна техника, която удължава гаранцията на Вашите уреди с още 1, 2 или 3 години
- Покрива повреди в резултат на производствен дефект и следва условията на търговската гаранция
SmartCare Случайно счупване и намокряне
- Специализирана услуга за мобилни телефони, лаптопи, монитори, настолни компютри
- Покрива повреди, които не са включени в търговската гаранция, като случайно счупване и намокряне
Какво е необходимо да направите при повреда?
1. В срок до 2 работни дни от настъпването на повредата ни информирайте за настъпилата повреда чрез позвъняване на телефон 0700 11 030 (цена според тарифния Ви план), като имате готовност да ни предоставите номера на договора за услуга SmartCare.
2. В случай, че устройството Ви бъде одобрено за ремонт:
- ремонтът ще бъде извършен от оторизиран от нас сервиз в максимално кратки срокове и не по-късно от 45 дни след одобрението на заявката за ремонт.
- след извършване на ремонта ще бъдете уведомени за това.
3. В случай, че заявката бъде одобрена за замяна ще бъдете уведомени за одобрението за замяна на устройството Ви, както и подробни инструкции как ще го получите.
4. В случай, че заявката за ремонт бъде отхвърлена ще получите по куриер писмо с обратна разписка, в което е обяснена причината за отхвърлянето, както и процедурата за обжалване.
Условия за услугата SmartCare Удължена гаранция
Условия за услугата SmartCare Случайно счупване и намокряне