Често Задавани Въпроси

1. Конфиденциалност и използване на лични данни

Лаптоп.БГ ООД гарантира конфиденциалност на личните данни на своите клиенти, декларирайки, че те няма да бъдат използвани за различни от предназначението си цели. Повече информация може да откриете в нашата Политика за поверителност.

 

2. Съгласие за покупка

Началото на търговските взаимоотношения между потребителя и Лаптоп.БГ ООД започват при изпращането на поръчката от потребителя, а именно: след попълването на изискваните лични или фирмени данни, съгласяване с общите условия за покупко-продажба на стоки от Лаптоп.БГ ООД и натискане на бутона „Купи“.

 

3. Стартиране на поръчка

Изпълнението на поръчката започва при запознаване с нея от страна на служител на фирмата. Ако поръчката е изпратена в неработен за фирмата ден или извън работно време, но в рамките на работната седмица, то изпълнението й ще започне съответно: в началото на следващата работна седмица или на следващия работен ден. При евентуална промяна на стойността на поръчаните стоки в периода между изпращането на поръчката и стартирането й, клиентът заплаща стоката на цената, на която я е поръчал. За някои продукти със статус "предварителна поръчка" се изисква заплащането на капаро. Изпълнението на поръчката в този случай започва, след заплащане на предварително уговорената сума - капаро.

Важно!

При регистриране на профил в сайтовете ни трябва да имате навършени 16 години.

За отправяне на поръчка в сайтовете ни трябва да имате навършени 18 години.

 

4. Промяна или отказ от поръчка

Клиентът има правото да промени поръчката си или да се откаже от нея в рамките на един час в работен ден, считано от момента на потвърждаването й. Това не оказва влияние върху правата на Клиентите да се откажат от поръчката си съгласно т.7 по-долу. При промяна на поръчката потребителят не се задължава със закупуването на стока на същата стойност, както и стока от същата марка. Ако е издадена фактура, същата се анулира или се издава кредитно известие. Приемо-предавателният протокол се унищожава. Изплатените суми се възстановяват.

 

5. Проследяване на пратка 

Лаптоп.БГ ООД се задължава да следи придвижването на стоките след предаването им на куриерската компания. Потребителят има право да бъде информиран за местоположението на пратката, както и оставащото време до доставката. В случай на забавяне на доставката по вина на куриерската компания Лаптоп.БГ ООД се задължава да уведоми потребителят веднага щом бъде получен сигнал за забавяне от страна на куриерската компания. Всички пратки са застраховани върху цялата обявена стойност.

 

6. Получаване на пратка

Потребителят получава заявените стоки в офиса на Лаптоп.БГ ООД, на посочения адрес за доставка или от най-близкия офис на куриерската фирма.

 

7. Отказ от получаване на пратка

Потребителят има право да се откаже от договора и върне стоката в рамките на 14 календарни дни, считани от момента на получаване на стоката, който е упоменат в документацията на куриерската компания, с която работи Лаптоп.БГ ООД. Стоките не трябва да имат нарушен търговски вид: да не липсват опаковки, документация, трайни носители, да не бъде инсталирана операционна система, да няма видими драскотини по повърхностите на стоката, да не липсват лицензионните стикери, както и компоненти от стоката. Цялата информация относно упражняване правото на отказ от договора.

 

8. Случаи, в които потребителя не може да се откаже от закупената стока/и

  1. Стоки, чиято цена зависи от колебанията на финансовия пазар, върху които Търговецът няма влияние и които могат да настъпят по време на срока за упражняване правото на отказ;
  2. Стоки, изработени по поръчка на Клиента или съобразно неговите индивидуални изисквания;
  3. Краткотрайни Стоки или Стоки с ограничена трайност.
  4. Запечатани Стоки, които поради здравословни или хигиенни причини не могат да бъдат върнати и са разпечатани след доставката им;
  5. Стоки, които поради своето естество са необратимо смесени с други Стоки;
  6. Запечатани звукозаписи или видеозаписи или запечатан компютърен софтуер, които са разпечатани след доставката;
  7. Стоки, представляващи цифрово съдържание, което не се доставя на материален носител, когато изпълнението е започнало с изричното съгласие на Клиента, който е потвърдил, че знае, че по този начин ще загуби правото си на отказ.
  8. Стоки, представляващи консумативи (тонери, касети, мастилници, хартия, препарати) в случай, че целостта на опаковката им е нарушена. В случай, че тези консумативи следват закупена Стока, Клиентът може да упражни правото си на отказ от тази Стока след като заплати стойността на консуматива с нарушена опаковка.
  9. Стоки, по отношение на които Клиентът е активирал лицензии, регистрирал гаранции на производителя/вносителя; деинсталирал оригинални операционни системи, фабрични софтуерни компоненти и/или други компютърни програми, с които Стоките са били доставени.

Повече информация може да откриете в нашите Общи условия.

 

9. Гаранционни условия и рекламация

Търговската гаранция от онлайн магазин laptop.bg се предоставя от Лаптоп.БГ ООД. За предявяване на рекламации: София, ул. "Боян Дамянов" 7. Срокът на търговската гаранция за всеки продукт е упоменат в раздела "Гаранция" в описанието на всеки модел  на сайта и/или в гаранционната карта, предоставена при доставката на поръчан продукт. Търговската гаранция обхваща територията на Република България и/или други държави в случаите, когато това е изрично упоменато в описанието или гаранционната карта на модела. В случаите, в които не е предоставена гаранционна карта, срокът на търговската гаранция се определя от описанието на продукта в получено от клиента електронно писмо, потвърждаващо поръчка в онлайн магазина. Вашата гаранция се намира във Вашия профил, меню "Моите гаранции".

Търговската гаранция не влияе на правата на потребителите, произлизащи от Закон за защита на потребителите. Повече информация може да откриете в нашите Общи условия.