Правила за участие в лоялната програма на Laptop.bg и Mastercard®
-
Всеки Клиент, притежаващ валидна платежна (кредитна или дебитна) карта Mastercard® и самостоятелно регистрирал и активирал свой акаунт в Платформата по смисъла на Раздел II от Общи условия на Лаптоп.БГ ЕООД, налични тук („Общи условия“), автоматично получава достъп до преференциалната лоялна програма на Laptop.bg, с подкрепата на Mastercard® („Mastercard® Програма“):
-
Администратор на Платформата и организатор на Mastercard® Програмата е Лаптоп.БГ ЕООД.
-
„Мастъркард Юръп“ С.А ("Mastercard“) не е: администратор, съвместен администратор на Платформата, търговец, организатор или съвместен организатор на Mastercard® Програмата, като не носи отговорност спрямо държавни институции, физически и юридически лица, в това число спрямо участниците в Mastercard® Програмата, във връзка с условията за участие и механизма на Mastercard® Програмата. По всякакви въпроси, свързани с Платформата и/или участие в Mastercard® Програмата, Клиентите следва да се обръщат директно към Лаптоп.БГ ЕООД.
-
Лаптоп.БГ ЕООД и Mastercard не отговарят при невъзможност за участие Mastercard® Програмата и/или ползване на точките по т.5, настъпила поради независещи от тях причини.
-
Лаптоп.БГ ЕООД и Mastercard не носят отговорност за технически проблеми, свързани с участие в Mastercard® Програмата, в случай че същите не са по вина на Лаптоп.БГ ЕООД и/или Маstercard.
-
Mastercard® Програмата не предполага начисляване на допълнителни такси, комисионни и др. подобни за използване на банковите карти Mastercard от съответната банкова или финансова институция, картоиздател на съответната карта Mastercard.
-
Mastercard не носи отговорност за предлаганите на Платформата услуги и стоки, включително за тяхното качество.
-
-
Mastercard® Програма позволява с всяка покупка от Платформата чрез платежна карта Mastercard® Клиентът да получава преференциални промоционални точки, които могат да бъда използвани при бъдещо закупуванe на стоки и услуги от Платформата за отбив (намаление) от тяхната цена. Mastercard® Програмата се прилага за всички онлайн магазини, достъпни на следните домейни: www.laptop.bg, www.smartphone.bg, www.smartwatch.bg, www.tablet.bg, www.desktop.bg, www.photocamera.bg, www.ele.bg;
-
Клиенти, ползващи други платежни карти като Visa, Maestro, American Express и Diners Club могат да се възползват и автоматично получават достъп до стандартната лоялна програма на Лаптоп.БГ ЕООД, правилата за участие в която са налични тук. („Лоялна програма на Лаптоп.БГ“);
-
От Mastercard® Програмата не могат да се възползват Клиенти със служебни акаунти, създадени в Платформата от страна на Лаптоп.БГ ЕООД.
-
В продуктовата страница за всеки продукт се визуализира броят точки, който Клиентът може да получи при неговото закупуване, използвайки платежна карта Mastercard®. За ползвателите на други платежни карти – броят точки ще се изчисли съгласно Лоялната програма на Лаптоп.БГ.
-
Всеки Клиент, направил поръчка в Платформата след старта на Mastercard® Програмата, автоматично на база стойността на направените от него предходни покупки на стоки за последните 12 месеца бива категоризиран в една от долупосочените три категории за генериране на точки в Mastercard® Програмата, определени в съответствие с достигнатите прагове на генерирани и валидни точки при следните условия: (i) всяка първа поръчка, направена след старта на Програмата, класира Клиента в категория „Бронз“, независимо дали нейната текуща стойност надвишава определения за тази категория праг; (ii) единичната стойност на текущата поръчка на стоки се калкулира в рамките на текущото достигнатата от Клиента категория, независимо дали надхвърля определения за съответната категория праг; (iii) Клиентът не е упражнил правото си на за отказ по т.58 и следв. от Общите условия за предходно отправени поръчки; (iv) Клиентът получава дължащия се за следващата категория брой точки за отправена нова поръчка след успешно достигнат от предходни поръчки праг и изтичането на приложимия за тях 14-дневен срок за отказ по т.58 и следв. от Общите условия
-
Категория „Бронз“: в тази категория попадат всички Клиенти, направили покупки на стоки през последните 12 месеца на обща стойност до 999 лв. Клиентите от категория „Бронз“ получават 2 бр. точки за всеки 1 похарчен лев за покупка на стока от Платформата.
-
Категория „Сребро“: в тази категория попадат всички Клиенти, достигнали категория „Бронз“ и генерирали през последните 12 месеца оборот от покупки на стоки в размер между 1000 лв. и 9999 лв. Клиентите от категория „Сребро“ получават 4 бр. точки за всеки 1 похарчен лев за покупка на стока от Платформата.
-
Категория „Злато“: в тази категория попадат всички Клиенти, достигнали категория „Сребро“ и направили покупки на стоки през последните 12 месеца на обща стойност до над 9999 лв. Клиентите от категория „Злато“ получават 6 бр. точки за всеки 1 похарчен лев за покупка на стока от Платформата.
-
-
Всеки Клиент, съхранил в Платформата платежна карта Mastercard® чрез отметката “Запази картата за бъдещи покупки” получава автоматично единичен първоначален бонус в размер на 2000 бр. точки.
-
При изчисляване на точките по т.5 и т.6. не се включват:
-
стойността на доставката на поръчката;
-
стойността на намалението, което вече Клиентът е получил за дадена поръчка за използвани от него точки.
-
-
Стойност на намаление за бъдещи покупки в Платформата, предоставяща 1 бр. точки от Mastercard® Програмата: 0.01 лв. за всеки 1 бр. точки.
-
Валидност на точките в Mastercard® Програмата: 24 месеца от тяхното генериране.
-
Условията за използване на генерираните в Mastercard® Програмата точки:
-
Минимален общ брой натрупани точки в Mastercard® Програмата и/или Лоялната програма на Лаптоп.БГ. преди да бъдат използвани за бъдещи покупки в Платформата: 500 бр.
-
Точките, генерирани от дадена поръчка, могат да бъдат използвани за бъдещо закупуванe нa намалени и ненамалени стоки от Платформата след изтичането на 14-дневния срок по т.58 и следв. от Общите условия.
-
Ако общият брой генерирани точки предоставят намаление в размер, по-голям от стойността на избрания артикул, стока и/или обща поръчка, приложение ще намерят само толкова брой точки, необходим за достигане на стойност на поръчката в размер на 0.00 лв. Неизразходваните точки ще се запазят в Клиентския акаунт и могат да бъдат използвани при следващи покупки в Платформата.
-
Точките не могат да се използват за намаляване на цената на доставка на поръчката, която винаги следва да бъде заплатена от Клиента.
-
Ваучери и/или промо код за отстъпки за един и същ продукт не се комбинират с точки от Mastercard® Програмата.
-
Точки от Mastercard® Програмата се комбинират с точки от Лоялната програма на Лаптоп.БГ.
-
Услугите на Експресни плащания по т.28.2 от Общите условия на Лаптоп.БГ посредством бутона „…..Pay“, съответно бутона „Google Pay“ функционално не позволяват използване на точки за намаление от Mastercard® Програмата. Поръчки, платени посредством Експресни плащания участват в генерирането на точки по т.6., но същите ще бъдат зачислени към конкретния Клиент единствено в случай, че същият е влязъл в своя акаунт преди покупката, съответно е потвърдил създаването на акаунт след успешно отправена поръчка от негова страна.
-
Точки не се заменят с пари в брой.
-
-
Процес по използване на генерираните в Mastercard® Програмата точки:
-
В рамките на процеса на поръчка на стоки на Клиента се визуализира общият брой точки, който същият е генерирал в своя акаунт, и отстъпката в лева, която те предоставят по отношение на избрания артикул / поръчка.
-
При използване на отстъпката, предоставена от генерираните от Mastercard® Програма точки, дължимата за поръчката сума с ДДС се актуализира в съответствие с използваните от Клиента точки. Mastercard® Програмата не предоставя право на намаление от цената на доставка на поръчаните от Клиента стоки. В съответствие с т.11.5.:
-
при добавяне на ваучер или промо код за отстъпка след използване на точките от Mastercard® Програмата, отстъпката от Mastercard® Програмата се замества от отстъпката, предоставена от последващо добавения ваучер, съответно промо код за отстъпка.
-
при добавяне на точки от Mastercard® Програмата след използване на ваучер или промо код за отстъпка, отстъпката, предоставена от ваучера, съответно от промо кода за отстъпка, се замества от предоставената от последващо добавените точки от Mastercard® Програмата отстъпка.
-
-
-
Mastercard® Програмата позволява връщане на използвани от Клиента точки в неговия потребителски акаунт в следните случаи:
-
незавършена, анулирана или върната поръчка;
-
връщане на отделен продукт от вече изпълнена поръчка;
-
след премахване на продукт от потребителската кошница оставащите продукти в поръчката не могат да се възползват от първоначално използваната отстъпка поради ограниченията по т.11 по-горе.
-
-
Генерирани в Mastercard® Програмата точки се отбелязват като неактивни и същите не могат да се използват съгласно т.12 в случаите на:
-
незавършена, анулирана или върната (упражнено право на отказ) поръчка, от която са генерирани точките;
-
връщане (упражнено право на отказ) на отделен продукт от вече изпълнена поръчка, чиято стойност е участвала при изчисления на генерирания брой точки – до стойността на съответния продукт;
-
замяна на продукт с друг, в който случай Клиентът получава броя точки, генериран въз основа на стойността на първоначално закупената стока, независимо дали нейната стойност е по-висока или по-ниска от новоизбрания продукт.
-
-
Клиентите могат по всяко време в раздел „Моят профил“ да получат информация относно наличния брой точки в акаунта им, както и да достъпят история на движенията с точките в раздел „Моите точки“.
Настоящите правила влизат в сила и се прилагат за период от една година, считано от началната дата на действие на Mastercard® Програмата. Начална дата на стартиране на Mastercard® Програмата е 15.06.2022 г.
*Всеки Клиент, направил поръчка в Платформата след старта на Mastercard® Програмата автоматично бива категоризиран в една от категориите по т.6. на база генерирания от него оборот за последните 12 месеца, считано от началната дата на стартиране на Mastercard® Програмата. Точки, генерирани в рамките на Лоялната програма на Лаптоп.БГ се калкулират автоматично при категоризиране на Клиента по предходното изречение.
Пример 1
Ниво преди направена поръчка (на база предходни покупки на стоки за последните 12 месеца) | Стойност на поръчката | Натрупани точки след направена поръчка, за която в 14-дневен срок не е упражнено право на отказ | Ниво след направена поръчка, за която в 14-дневен срок не е упражнено право на отказ | Точкуване при последваща поръчка |
Бронз | 500лв. | 1000 точки | Бронз | 1лв. = 2 точки |
Пример 2
Ниво преди направена поръчка (на база предходни покупки на стоки за последните 12 месеца) | Стойност на поръчката | Натрупани точки след направена поръчка, за която в 14-дневен срок не е упражнено право на отказ | Ниво след направена поръчка, за която в 14-дневен срок не е упражнено право на отказ | Точкуване при последваща поръчка |
Бронз | 1500лв. | 3000 точки | Сребро | 1лв. = 4 точки |
Пример 3
Ниво преди направена поръчка (на база предходни покупки на стоки за последните 12 месеца) | Стойност на поръчката | Натрупани точки след направена поръчка, за която в 14-дневен срок не е упражнено право на отказ | Ниво след направена поръчка, за която в 14-дневен срок не е упражнено право на отказ | Точкуване при последваща поръчка |
Сребро | 1500лв. | 6000 точки | Сребро | 1лв. = 4 точки |